پنچرگیری سیار مشهد

 

پنچرگیری سیار در مشهد

چه عواملی منجر به پنچر شدن ماشین می شود؟

پنچر شدن ماشین می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از مهمترین دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فشار هوا: کاهش فشار هوا در لاستیک ها می تواند به ضعف لاستیک و پنچر شدن منجر شود. از این رو، بررسی و تنظیم منظم فشار هوا در لاستیک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • ترکیدگی لاستیک: آسیب دیدن لاستیک به علت ضربه، سوراخ شدن یا سایر آسیب ها می تواند منجر به پنچر شدن ماشین شود.
  • سایش لاستیک: استفاده بیش از حد از لاستیک ها، شرایط جاده ای نامناسب و سایش زیاد آن ها می تواند باعث پنچر شدن لاستیک ها شود.
  • اشیاء تیز : وجود شیء های تیز روی جاده مانند شیشه شکسته، میله های فلزی و غیره می تواند لاستیک را سوراخ کرده و منجر به پنچر شدن شود.
  • شرایط جاده ای: جاده های خراب، سطوح نامنظم، وجود شن یا یخ و شرایط آب و هوایی نامناسب می توانند خطر پنچر شدن را افزایش دهند.

با توجه به موارد ذکر شده، حفظ و تعمیر منظم لاستیک ها و مراقبت از آن ها می تواند به حداقل رساندن احتمال پنچر شدن کمک کند.

به طور مختصر رعایت نکات زیر به شما کمک می کند تا به راحتی از پنچر شدن لاستیک خودروی خود جلوگیری کنید:

  • انتخاب لاستیک مناسب
  • بالانس و تنظیم باد مرتب
  • بازدید های دوره ای
  • جابجا کردن چرخ ها
  • انتخاب لاستیک پهن یا مناسب
 

شماره تماس ۰۹۱۵۵۳۰۰۵۴۳ 

 

آپاراتی سیار در محل

آپاراتی سیار از خدمات مهم و حیاتی در مواقع پنچر شدن و نیاز به تعمیر لاستیک برای رانندگان می باشد. پنچرگیری سیار یا خدمات جاده ای می تواند به شما در مواقع اضطراری کمک کند. در صورتی که خودرو شما پنچر شود و نتوانید به تنهایی مشکل را حل کنید، با تماس با پنچرگیری سیار، تکنسین های متخصص می توانند به محل شما بیایند و لاستیک را تعمیر یا تعویض کنند. این خدمات می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی به مسیر خود ادامه دهید و نیازی به رساندن خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه نداشته باشید.

 

چه موقع به پنچرگیری سیار نیاز داریم؟

نیاز به پنچرگیری سیار به طور طبیعی برای هر خودرویی ممکن است پیش بیاید. در صورتیکه هر یک از علائم زیر را مشاهده کردید، به معنای پنچر شدن لاستیک ماشین شما می باشد و بهتر است سریعا با پنچرگیری سیار تماس بگیرید.

  • انحراف ماشین به سمت راست یا چپ: یکی از علل شایع برای این مشکل پنچری لاستیک می باشد. پنچر شدن لاستیک می تواند منجر به تغییر تعادل و پایداری خودرو و در نتیجه باعث انحراف و عدم کنترل آن شود.
  • محکم شدن فرمان خودرو: سفت و محکم شدن فرمان خودرو می تواند یکی دیگر از نشانه های پنچر شدن لاستیک باشد. کم شدن باد در لاستیک، موجب کاهش حجم لاستیک می شود و در نتیجه فشاری که به فرمان انتقال می دهد کاهش می یابد. این موضوع می تواند منجر به سفت و محکم شدن فرمان شود و کنترل خودرو را دشوار کند.
  • لرزش لاستیک خودرو: لرزش لاستیک می تواند یکی دیگر از نشانه های پنچر شدن لاستیک در خودرو باشد. هنگامی که لاستیک پنچر شده یا آسیب دیده است، می تواند باعث لرزش و برهم خوردگی تعادل خودرو شود. این لرزش معمولاً در فرمان، صندلی یا کل بدنه خودرو قابل تشخیص می باشد.

جمع بندی

در صورت مشاهده هر یک از علائمی که منجر به پنچر شدن خودرو شما می گردد، توصیه می شود خودرو را به سمتی امن هدایت کنید و لاستیک ها را بررسی نمایید و در صورت لزوم با پنچرگیری سیار تماس حاصل نمایید. شرکت امداد خودرو ایران تکنیک با داشتن تکنسین های متخصص در زمینه پنچرگیری سیار، آماده ارائه خدمات به شما عزیران می باشد و آپاراتی سیار را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت انجام می دهد.

مقالات آموزشی
دیدگاهی ثبت نشده است.
دیدگاه خود را ثبت نمائید

* نظرهایی که حاوی توهین است، منتشر نمی شود.

* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

همزمان با تائید انتشار نظر، به من اطلاع داده شود.