امداد باتری مشهد و باتری سیار مشهد

اگر باتری خودرو شما هم به مشکل خورده و حالا به خدماتی مانند تعویض باتری و یا امداد باتری مشهد نیاز دارید می توانید از خدمات امداد باتری در مشهد تیم امداد خودرو ایران تکنیک کمک بگیرید. متخصصان ما می توانند در بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، با سرعت خودشان را به شما برسانند و مشکلات باتری خودرو شما را از برطرف نمایند. 

ایران تکنیک یکی از باسابقه ترین تیم های امداد خودرو مشهد است و با توجه به اصولی مانند توجه به نیاز های مشتریان، کاهش هزینه های تعمیر و حمل و نقل، ارائه خدماتی مانند امداد باتری مشهد و … به یکی از مهم ترین مراکز خدماتی خودرو در مشهد تبدیل شده است. 

امداد باتری سیار مشهد

تیم امداد باتری سیار مشهد می تواند در موقعیت مکانی شما باتری معیوب را با بهترین قیمت تعویض کرده و با ارائه گارانتی معتبر، خیال شما را راحت می کند. بنابراین هر زمان و در هر موقعیتی اگر نیاز به امداد داشتید تیم متخصص و حرفه ای امداد خودرو مشهد آماده یاری رسانی به شما همشهریان عزیز می باشند.

باتری های خودرو تیم ایران تکنیک مشهد در مدل های مختلفی موجود هستند که می توانید با توجه به مدل ماشین، ایرانی و یا خارجی بودن و بودجه شما، گزینه مناسب را بر روی خودرو شما نصب کند. 

امداد باتری سیار مشهد

خدمات باتری امداد خودرو مشهد

خدمات باتری سیار مشهد مجموعه امداد خودرو مشهد شامل تمامی برندهای باتری اتومبیل می شود. بنابراین تفاوتی ندارد باتری شما از چه برندی تهیه شده است. در صورت بروز خرابی یا نیاز به تعمیر باتری کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید تا همکاران متخصص ما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به موقعیت اعلام شده از سوی شما برسانند.

 

اهمیت امداد باتری سیار

مکانیک سیار در مشهد ایران تکنیک کلیه امور مربوط به باتری را در محل مورد نظر شما انجام می دهد و با کمترین هزینه ممکن، به امداد باتری شما می آید! مداد باتری خودرو یکی از مهم‌ترین خدماتی است که برای رانندگان در صورت نیاز در دسترس قرار می‌دهند. باتری خودرو برای شارژ کردن موتور و تأمین نیروی برقی به تجهیزات داخل خودرو استفاده می‌شود، بنابراین اگر باتری خودرو ضعیف شود یا تماماً تخلیه شود، خودرو قادر به حرکت نخواهد بود. در این مواقع، امداد باتری خودرو می‌تواند به شما کمک کند تا باتری خودرو را شارژ کنید و به سرعت به راه خود ادامه دهید. از اهمیت این خدمات می‌توان به افزایش امنیت و راحتی رانندگی، پیشگیری از مشکلات ناشی از تخلیه باتری و کاهش احتمال تأخیر در رفت و آمد اشاره کرد. بنابراین، استفاده از خدمات امداد باتری مشهد خودرو می‌تواند به شما در مواقع اضطراری کمک کند و به شما کمک کند تا به طور مستقیم به هدف خود برسید.

کافیست تماس بگیریدا

باتری داخلی برای خودروی داخلی

برای بسیاری از خودروهای داخلی مانند محصولات سایپا و ایران خودرو، نیازی به هزینه زیاد برای خرید باتری خارجی نیست و می توانید با هزینه ای معقول، یک باتری ایرانی با کیفیت بخرید. ما در صورت تمایل و درخواست مشتری بهترن و کیفیت ترین باتری های داخلی را برای خدمات باتری خودروی داخلی به کار می بریم. باتری های داخلی مجموعه ما شامل انواع زیر می شوند:

سپاهان باتری

سپاهان باتری یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای باتری داخلی می باشد که درحال رقابت با باتری های خارجی می باشد. سپاهان باتری برای تولید باتری های خود از آخرین فناوری روز صنعت باتری خودروسازی جهان استفاده می کند. در بازار می توانید انواع باتری برای خودروهای مختلف را با نام سپاهان باتری پیدا کنید.

این باتری ها هم برای خودروهای داخلی و هم برای خودروهای خارجی قابل استفاده هستند. پژو ۲۰۶، سمند و ال ۹۰ از محصولات سپاهان باتری به عنوان باتری خودروهای کارخانه استفاده می کردند. در تجربه چندین ساله تیم امداد باتری مشهد ایران تکنیک، این باتری به عنوان یکی از بهترین ها شناخته شده است.  محصولات سپاهان باتری شامل باتری سوزوکی، باتری اوربیتال، باتری اوربیتال EFB، باتری اوربیتال نقره ای و باتری اوربیتال پرمیوم می باشد.

برنا باتری

یکی از برندهای قدیمی تولید باتری در ایران می باشد که یکی از ویژگی های باتری های این شرکت استفاده از تکنولوژی های جدیدی است که توسط بزرگ ترین شرکت های جهان مورد استفاده قرار گرفته و توسط 

صبا باتری

صباباتری با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید و زراحی انواع باتری یکی از قدیمی ترین شرکت های داخلی می باشد باتری اتمی صبا یکی از مقرون به صرفه ترین باتری های داخلی می باشد که تیم امداد خودرو مشهد پیشنهاد می دهد از این باتری استفاده نمایید. همچنین تولید باتری های ۳۳ تا ۲۰۰ آمپر توسط این شرکت انجام میگیرد.

خودروهای سبک و سنگین می توانند از محصولات صبا باتری استفاده کنند و هر دو دسته محصول از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این باتری ها بین یک تا سه سال عمر می کنند. این زمان ممکن است بسته به مصرف، شرایط رانندگی و آب و هوای منطقه مورد استفاده متفاوت باشد. گروه خودروسازی سایپا از محصولات صبا باتری به عنوان محصولات کارخانه خود استفاده می کند.

۷ روش افزایش طول عمر باتری خودرو

توصیه امداد باتری مشهد به شما عزیزان برای افزایش طول عمر باتری ماشین، مواردی است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم. شما می توانید با رعایت این موارد ساده، دیگر هیچ وقت نگران مشکلات باتری خودرو نباشید و از به وجود آمدن هزینه های سنگین جلوگیری کنید. 

۱- تمیز کردن باتری خودرو

محصوصا دور قطب ها که ممکن است سولفات گرفته باشد پس بهتره که هرجند وقت یکبار دور قطب باتری رو تمیز کنیم درواقع این سولفاته شدن و سفید یا سبز شدن دور باتری مانع از رسیدن برق می شود

۲-کمتر استارت بزنید

یعنی اگر مدام ماشین را خاموش روشن میکنید سعی کنید برای مدت کوتاه ماشین خاموش نکنید تا از تعداد زیاد استارت جلوگیری شود

۳- دوری از گرما و سرمای شدید

دمای معمول باید بین ۱۹ تا ۳۲ باشد ، سعی کنیم دمای اطراف باتری رو مناسب نگه داریم

۴-خاموش کردن لوازم برقی خودرو

دینام‌ها هنگامی که خودرو روشن باشد، به کمک موتور خودرو فعال شده و باتری خودرو را شارژ می‌کنند، اما هنگامی که موتور خاموش است،‌ لوازم برقی خودرو برق مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از باتری تامین می‌کنند که به تدریج باعث خالی شدن باتری می‌شود.

۵- جلوگیری از زیاد خاموش بودن ماشین

نباید برای مدت خیلی طولانی ماشین رو خاموش بذاریم چون به عمر باتری ما صدمه میزنه و به شدت باعث خرابی باتری می شود

۶- بررسی امنیت باتری ( امداد باطری)

همواره باتری خودرو را چک کنید تا مطمئن شوید باتری در محفظه خود به صورت ثابت قرار دارد. با گذشت زمان ممکن است سیم اتصال شل شود یا باتری در جای خود بلرزد که باید آن را در جای خود محکم کنید.

۷- بررسی سلامت موتور ماشین

وقتی موتور خودروی شما عملکرد قابل قبولی نداشته باشد، روی طول عمر باتری تاثیر منفی می گذارد. با خدمات امداد باتری مشهد از خدمات کامل مجموعه تخفیفات باشگاه مشتریان دریافت کنید.

 

 

مقالات آموزشی
دیدگاهی ثبت نشده است.
دیدگاه خود را ثبت نمائید

* نظرهایی که حاوی توهین است، منتشر نمی شود.

* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

همزمان با تائید انتشار نظر، به من اطلاع داده شود.