حمل خودرو مشهد

هرگز نمی‌توانید پیش بینی کنید که چه زمانی اتومبیل شما در جاده خراب می‌شود. در چنین شرایطی، شما نیاز به خدمات حمل خودرو دارید تا بتوانید اتومبیل خود را به تعمیرگاه انتقال دهید. در شهر مشهد، خدمات حمل خودرو ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند تا خودرو خود را به تعمیرگاه مناسب منتقل کنید. خدمات حمل خودرو می‌تواند شامل حمل خودرو با یک تریلر حمل خودرو، کمک به رانندگی و یا هر دو باشد.

حمل خودرو مشهد جاده ای 

حمل خودرو مشهد بدون آسیب  و با مناسبترین قیمت برای شما انجام می شود. برخلاف ذهنیت عمومی رانندگان محترم، حمل خودرو و یدک وسیله نقلیه شما یک امر تخصصی هست و اگر خودرو شما با یدک کش استاندارد و ابزارهای مناسب و تجهیزات مدرن حمل نشود قطعا به موتور، دیفرانسیل و سایر قسمت های خودرو آسیب های جدی وارد می شود.

حمل خودرو ماشین های دو دیفرانسیل

روش حمل هر نوع خودرو متفاوت از سایر انواع است. اگر این کار به درستی انجام نشود می تواند آسیب های جبران ناپذیری به اتومبیل شما وارد کند. به طور مثال اگر برای خودرویی مانند ویتارا که دو دیفرانسیل دارد، انتقال ماشین توسط فرد غیر متخصص انجام شود می تواند سبب خرابی گیربکس خودرو شده و هزینه بسیاری به راننده تحمیل شود. بنابراین باید حمل خودرو خود را به مجموعه ای مانند امداد خودرو مشهد واگذار کنید تا هم هزینه گزاف نپردازید و هم آسیبی به خودرو شما نرسد.

امداد خودرو ایران تکنیک مشهد

حمل خودرو در حومه مشهد

ارسال یدک کش به کلیه نقاط استان خراسان رضوی و مشهد مقدس

جاده های استان خراسان رضوی بصورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می شود. ما و همکارانمان در مجموعه خدمات حمل و نقل خودروبر مشهد به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مردم ایران عزیز هستیم. خدماتی که برای حمل خودرو توسط این مجموعه ارائه می شوند بستگی به وضعیت خودروی شما دارد.

خدمات حمل خودرو ممکن است شامل حمل اتومبیل شما با یک تریلر حمل خودرو یا ارائه خدمات کمک رانندگی باشد. در برخی موارد، خدمات حمل خودرو می‌تواند شامل هر دو باشد.

حمل خودرو در مشهد

هزینه حمل خودرو در مشهد

هزینه حمل خودرو معمولاً بر اساس فاصله و نوع خدمات ارائه شده محاسبه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت‌ها، بهتر است با خدمات حمل خودرو مورد نظر تماس بگیرید. در واقع هزینه حمل خودرو یا خودرو بر به عوامل متعددی بستگی دارد.

  • نوع و مدل خودروی شما (لوکس- تصادفی- صفر- وارداتی- مسابقه ای و…). مثلا یک ماشین لوکس وارداتی قطعا با یک پراید داخلی تفاوت دارد. هم از لحاظ هزینه بهای ماشین . و هم از لحاظ بیمه.چون هر چه ارزش خودرو بالاتر باشد هزینه خودرو بر هم افزایش پیدا میکند.
  • مقدار مسیر با محاسبه ی هر کیلومتر (روستا – مناطق صعب العبور – زمان حمل و …).
  • نوع خودروبری که برای حمل آن ماشین مناسب میباشد. به طور مثال میخواهد از کفی خودروبر استفاده کند یا خودرو بر چندتایی و یا جرثقیل و …. همچنین مبدا و مقصد. از چه جایی این خودرو باید بارگیری شود. و به کجا باید حمل شود. این مسیر آیا صعب است یا راحت. و… .

تجهیزات حمل خودرو

بعضی از خدمات حمل خودرو ممکن است تجهیزات خاصی مانند تریلر حمل خودرو، کامیون بالابر و یا کامیون کشنده داشته باشند. برای اطمینان از این که خودرو شما با ابزار و تجهیزات مناسب حمل می‌شود، بهتر است با خدمات حمل خودرو مورد نظر تماس بگیرید.

بعضی از خدمات حمل خودرو ممکن است سرویس‌های ویژه‌ای مانند حمل خودرو در شب، در روزهای تعطیل و یا خدمات اضطراری داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، بهتر است با خدمات حمل خودرو مورد نظر تماس بگیرید.

زمان ارائه خدمات
بعضی از خدمات حمل خودرو ممکن است ۲۴ ساعت در روز و ۷ روز در هفته ارائه شود. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، بهتر است با خدمات حمل خودرو مورد نظر تماس بگیرید.

محدودیت های حمل خودرو در مشهد

بعضی از خدمات حمل خودرو ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشند مانند محدودیت در وزن و اندازه خودرو، محدودیت در فاصله حمل و یا محدودیت در نوع خودرو قابل حمل باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، بهتر است با خدمات حمل خودرو مورد نظر تماس بگیرید.

حمل انواع خودرو در مشهد

انواع وسایل نقلیه قابل حمل توسط مجموعه خودروبر ایران تکنیک شامل موارد زیر می شود:

  • انواع خودروهای وارداتی و صفر
  • انواع خودروهای کلاسیک و نمایشگاهی
  • انواع خودرو های معیوب و تصادفی
  • و سایر ماشین آلات با وزن کمتر از ۴ تن که در ابعاد کفی جایگیری شده و امکان حمل آن وجود داشته باشد.

حمل خودرو به شهرستان

مجموعه حمل خودرو ایران تکنیک آماده سفارشات و تحویل خودرو از شهرستان های سراسر ایران به مشهد و بالعکس از مشهد به سایر نقاط کشور می باشد

حمل خودرو شامل انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد و محدودیتی در این زمینه نداریم.

  •  بهترين و ارزانترين راه، حمل خودرو توسط ما مي باشد.

خدمات حمل ماشین

  • ۱- درون شهری
  • ۲- برون شهری

که قبلا خدمت شما سروران توضیحات داده شد و در حمل خودرو از مشهد به سایر نقاط و بالعکس محدودیتی نداریم. در مشهد تعداد زیادی از همکاران فعالیت می کنند یا در قالب شخص و یا شرکت  منظور از شرکت تعداد بالای خودرو بر در یک مجموعه است. که به صورت جامع دارای متخصصین و مکانیک های ماهر هستند.

اگر از طریق گوگل وارد سایت ایران تکنیک شدید و در استان خراسان حضور ندارید می توانید برای کمک های جاده ای از سایت همکاران در سایر نقاط کشور استفاده نمایید.

امداد خودرو ایران تکنیک مشهد

مقالات آموزشی
دیدگاهی ثبت نشده است.
دیدگاه خود را ثبت نمائید

* نظرهایی که حاوی توهین است، منتشر نمی شود.

* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

همزمان با تائید انتشار نظر، به من اطلاع داده شود.